Support og konsulenthjælp

Har du brug for support, sørger vi for, du hurtigt kommer videre med dine spørgsmål i alle dimensioner.
Ved at tilgå vores nye og effektive kundeportal med support, faglige artikler og forskellige videndelingsfora.

Vi tilbyder ligeledes fjernsupport, hvor vi via Teamviewer hurtigt kan løse en problematik.

Vores telefoner er åbne fra kl. 8.00 til 16.00 mandag til torsdag og fredag fra kl. 8.00 til 15.30.

Ring på 6313 6969 for support med en af vores medarbejdere. Du kan også oprette en supportsag på support@lifa.dk.

Når du ringer, får du tre valgmuligheder:

Mailsupport

Du kan også sende os en mail på support@lifa.dk med en beskrivelse af dit problem, hvor du oplyser følgende:

  • Beskrivelse af hvordan fejlen kan genskabes
  • Hvor længe fejlen har været kendt
  • Hvor mange personer påvirkes af fejlen
  • Hvor kritisk er fejlen for forretningen
  • URL for webtjeneste som fejler og/eller ikke fungerer som forventet
  • Medsend gerne skærmbilleder hvis det er muligt
  • Information om eventuelle interne opdateringer af operativsystem hos jer.
 
 

Fjernsupport

Vi tilbyder ligeledes fjernsupport, hvor vi via Teamviewer hurtigt kan løse en problematik.

Log på Teamviewer

Onsite-support

En anden mulighed er onsite-support, hvor vi tilbyder support og konsulentydelser direkte hos dig i din virksomhed. Denne form for support udføres ofte i forbindelse med en supportaftale, som giver dig mulighed for at have en konsulent tilknyttet, der løbende hjælper dig med spørgsmål. Vi tilbyder også en udviklingsaftale, hvis du har behov for at få udført egentlige udviklingsopgaver.

Er du interesseret i at indgå en support- eller udviklingsaftale, er du meget velkommen til at kontakte en af vores konsulenter.